Betalen kan bij ons op diverse manieren. Hieronder noemen wij de betaalmogelijkheden die wij aanbieden. Wij accepteren geen andere betaalmethoden zoals VVV bonnen, kopen op afbetaling of acceptgiro’s.
IDEAL |
Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis |
PayPal Bankoverschrijving Achteraf Betalen (BILLINK) |
Gratis Gratis Gratis |
1. IDEAL
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot IDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
Waarom IDEAL?
Waarom Bancontact/Mister Cash, Belfius, Maestro, ING Homepay, Giropay, EPS of Sofort Überweisung?
Trollshop B.V.
IBAN: NL66 ABNA 0571 8885 77
BIC: ABNANL2A
Waarom BANKOVERSCHRIJVING?
5. ACHTERAF BETALEN met BILLINK
Met ‘achteraf betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als je onderweg bent of als je geen reader of creditcard bij de hand hebt. Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal de serviceverlener jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en geleverd. Je ontvangt namens Trollshop de bestelling en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.
Probleemoplossingen & Tips
Mijn IDEAL betaling is mislukt
Is je betaling via IDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met ons op ([email protected]) en geef je transactienummer door. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.
Mijn PAYPAL betaling wordt geweigerd
Je hebt jouw bestelling betaald met PayPal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. PayPal betalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijze worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd door de financiële instelling die onze PayPal betalingen uitvoert. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde WiFi-locatie waar vaker fraude is geconstateerd.
Mijn PayPal betaling is onterecht geweigerd
Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Trollshop heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is dan geannuleerd. Trollshop gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met anderen. Het goede nieuws is dat we met deze controles enorm veel fraudeurs detecteren en kunnen daarmee zowel Trollshop als onze klanten beschermen tegen oneigenlijke betalingen.
Wat moet ik nu doen?
Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld IDEAL of bankoverschrijving. Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.