0

Je trolley is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Contact

Wij doen ons uiterste best voor je als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kun je ons bereiken middels de onderstaande contactgegevens of het contactformulier dat je aan de rechterhand kunt vinden.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Je kunt ervan uitgaan dat onze medewerkers je klacht zo spoedig mogelijk zullen bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Onze gegevens
:
Trollshop B.V.
Bakkenzuigerstraat 24
1333 HA  Almere

BTW nummer: NL855246091B01
KVK nummer: 63460920
E-mail: mail@trollshop.nl
Telefoonnummer: 036-5259835 (bereikbaar tussen 11:00 - 17:00 uur)

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het zo zijn dat wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »